|
Tweet |
“BUNA KOLAYLIK DENEMEZ”
İlkay Şimşek, ekonomik sıkıntılarla ayakta kalmaya çalışan esnafın borç yükü altında ezildiğini söyledi.
Şimşek, “1 milyon TL ana para borcu var. Üzerine faiz ekleniyor, gecikme zammı ekleniyor, yapılandırma faizi ekleniyor. Sonra dönüp buna ‘kolaylık sağladık’ deniyor. Buna kolaylık denemez.” dedi.
“ESNAF ANA PARADAN DEĞİL, FAİZİN FAİZİNDEN ŞİKÂYET EDİYOR”
Şimşek, esnafın borcunu ödemek istediğini ancak sürekli büyüyen faiz yükünün borcu içinden çıkılmaz hâle getirdiğini vurguladı.
İlkay Şimşek, açıklamasını şu sözlerle tamamladı:
“Esnaf ana parasından değil, faizin faizinden şikâyet ediyor. Bu yük altında üretim olmaz, ticaret yürümez, kepenkler açık kalmaz. Esnafın nefes alabilmesi için faiz yükünü artıran değil, ana borcu makul şekilde ödenebilir hâle getiren gerçekçi düzenlemelere ihtiyaç vardır.”